2015. szeptember 23., szerda

24.Fejezet

             A kocsiút során vagy ezerszer el tudtam volna aludni, de tartottam magam.
-Mi volt a beszélgetés tárgya Rebeca-val? – kérdezi halkan a Göndörigazgató. Először inkább helyesen végig gondolom, hogy mit kéne mondanom. Helyes-e az, ha én elmondom és Ő ideges lesz ez miatt.
            -Csak anyukád állapota után érdeklődött. – halkan motyogom, s érzem hangomon a hazugság megannyi ízét. Csak bólint, s figyeli tovább az utat.
            Bekísérem én is a cégéhez. Addig, míg Ő az irodájába megy; én megkeresem Less-t, hogy tudjak vele beszélgetni.
            Jen azt mondta, hogy jóba van a családdal a lány. Valakivel meg kell ezt beszélnem. Hogy egyik pillanatról a másikra, csak belecsöppentem egy eseménybe, ami hasonló fájdalmat okoz, mint, akiknek tényleg azt okoz.
            De csak Styles irodájában találom meg, ahogy a Göndörigazgató íróasztala mellett áll és halkan kommunikálnak egymással. Krákogva jelzem, hogy bejöttem, amire Styles rám néz, majd fáradtan vissza Less-re. Leülök az egyik sarokban lévő bőr kanapéra, s meglepődök, hogy milyen hihetetlen kényelmes. Kitekintek az ablakon, amit az eső vereget. Későre jár az idő. 22:56
            Elgondolkozom azon, hogy egészséges állapot-e ez. Itt ülök a Főnököm irodájában, míg a Főnököm a céges dolgait beszéli meg a kollégámmal. Nem. Abszolút nem egészséges dolog.
            Egy gyengéd érintés zökkent ki gondolataimból. Styles mellém süpped, majd Ő is kinéz az ablakon, ahogy én is.
            -Hangulatfestő ez az idő. – motyogja, majd elnéz onnan, s lehajtja fejét. Keze után nyúlok, ami ölében pihen, s összekulcsolom ujjainkat. –Örülök, hogy itt vagy velem, s nem hagysz cserben! – mosolyog rám halványan, majd almácskámra nyomva egy csókot áll fel. Engem is felhúz, s ölelésébe von.
            Ölelése rettentően szoros. Kezei össze tudnának roppantani, az erőtől, amit ki tud fejteni. Fejem mellkasán pihen, míg Ő hajamba szuszog. Kezem nyugtatóan jár föl, s le hátán, míg Ő csak derekamat szorítja. Elemelve fejem álla alá nyomok egy csókot, amire lenéz rám, s ajkait enyémre nyomja. Csak egy szájra-puszi erejéig.
            Az ajtó hirtelen robban ki, ezzel kipukkasztva a mi kis buborékunkat. Nem rebbenünk szét, csak elengedjük egymást, s Ő derekamon pihenteti kezét. Míg én azt a kezét fogom, ami derekamon van.
            -Mr. Styles! – egy körülbelül annyi idős férfi alkalmazott rontott be, mint én. Hangja kétségbe esetten hagyja el száját, míg szeme idegesen jár rajtunk. Kapkodva veszi a levegőt, így megáll egy pillanatra, hogy normálisan tudjon beszélni. –Mr. Styles, most értesítettek minket, hogy kigyulladt az egyik raktárunk. Nem olyan messze innen. – olvasta ki netbook-jából, majd zaklatottan a mondandója végén összecsukja. Styles megfeszül, majd egy hangosat sóhajtva elenged, s rohan az asztalához. Azonnal tárcsázni kezd egy számot, s idegesen járkál oda és vissza.
            -Itt Harold Edward Styles! Most kaptam a hírt mi szerint- megáll, gondolom félbeszakították. Arca elsápad, míg testtartása összerogy, s az asztala szélében megtámaszkodva hallgatja a túlsó vonalat. Nagyot nyelve szólal meg. – Értem. Egy perc! Viszhall! – lecsapja telefonját az asztalra, majd székébe ülve fogja meg mindkét kezével fejét.
            -Menjen! – ordít az alkalmazottra Styles. Amire Ő összerezzen, s bólintva egyet kiviharzik. Styles hangosan zihál, s hajába túrva kezeivel; úgy néz ki, mint aki épp most kap egy idegbeteg rohamot. Majd hirtelen feláll, felveszi kabátját, telefonját, s intve fejével lép ki az irodájából. Lépései túl nagyok és gyorsak, így én konkrétan futva se érem utol. Akik a folyosón tartózkodnak alkalmazottak, azok zaklatottan figyelik a jelenetet, ami nekem szörnyen kínos. Amit Styles egy idővel észre is vesz, így lassít tempóján, s megfogja kezem, ezzel segítve nekem.
            Vezetési módszere, most, mint egy kezdőé, néha pedig egy idegbetegé. Hol püföli a kormányt, hol idegesen dudál, hol úgy fékez, hogy ha nem fog meg a biztonsági öv, biztos, hogy kiesek a szélvédőn. Nem szólok semmit, mert tudom, hogy az csak rontana a helyzeten, így csak csendben figyelem Őt.
            Kapkodásának hála, pár perc után meg is érkezünk a célállomásunkhoz. Styles idegesen kapcsolja ki övét, majd felém fordul.
            -Deline, semmiképp ne szállj ki a kocsiból! Rendben? Pár pillanat az egész. Csak fel kell mérnem a károkat, meg beszélnem kell pár emberrel. – bólintok, ezzel jelezve, hogy felfogtam, amit mond. – Rendben leszel? – ismét bólintok, majd megfogom kezét, s hüvelykujjammal végigsimítok kézfejét. Ajkaimhoz hajol, s egy érzelemmel teli csókba invitál, de hamar megszakítja. – Szeretlek! – suttogja, s kihúzza kezét kezem alól. –Telefonom itt hagyom. Ne vedd fel! Akárki hív, oké?- bólintva egyezek bele, majd kinyitva a kocsi ajtaját; hagy egyedül.
            Fél órája itt ülök, s a rádió csatornái között kutakodok valami jó zenéért, de feladva kapcsolom ki. Fejem megtámasztom az ülés háttámláján. 00:12 Hát ennyit arról, hogy haza megyünk aludni. Hallok tűzoltóautók szirénáját, de szerencsére mentőszirénát nem.
            Már majdnem elalszom, mikor hirtelen szólal fel, s kezd rezgésbe Styles telefonja. Az időre nézve: 00:26
Ki az, aki ilyenkor hívná?
            Megnézve a készüléket, egy idegen számot dob ki, de hivatali címmel. Aggodalmam elhatalmasodik, s kétségbeesetten csatolom ki a biztonsági övet. Kitekintek a szélvédőn, s ott látom meg Styles sötét alakját, ami a kocsit közelíti meg. Nem tudom, hogy mi lenne a helyes, amit cselekednem kéne. Styles megtiltotta, hogy felvegyek bármi féle hívást, de azt se akarom, hogy ez miatt történjen valami. Valami fontos, ami egy életet változtat meg. Így mielőtt abba maradna a csöngés, felveszem a készüléket.
            -Jó Estét kívánok! Elnézést a késői zavarásért, Mr Styles! – nem szólok bele, hogy nem Mr Styles vagyok, csak várom, hogy bemutatkozzon és mondjon bármit. –George Max kórház egyik főorvosa vagyok. – szívem hevesen verni kezd, s ebben a pillanatban kinyílik a kocsi ajtaja. – Sajnálattal közlöm Önnel, hogy az Anyja életét vesztette.
            -Mi a faszt mondtam neked, Adeline? – kiabál rám Styles, de én csak megfagyva ülök, s tartom a fülemhez a telefont. Nem. NEM NEM NEM NEM NEM NEM  NEM! Ez nem lehet igaz!
Arcomon lefolyik az első könnycsepp, s a Göndörigazgató szikrázó szemei hamar váltanak át aggódóvá, s ijedtté.
            -Mr Styles? – szól bele az orvos a vonal másik végén. Hangosan zokogok fel, míg Styles a telefont kikapja a kezemből. Nem hallok semmit a sírástól, s látni se látok a könnyeimtől. Csak azt tapasztalom, hogy a kocsi szinte rögtön elindul, s őrült tempóban vezetni kezd.
            -A KURVA ÉLETBE! – csapkodja a kormányt Styles, míg szemeiből patakzanak a könnyek. Nem is keresve parkolót áll meg az út szélén, s kiviharzik a kocsiból. Én követem, s Styles futó alakját figyelem.
            Beérve, Harry a recepcióhoz szalad. A recepciós hölgy megijed a kinézetétől, s sajnálat veszi át mimikáját. Styles kezem után nyúlva kocog a recepciós hölgy által megadott helyre.
            Lehunyom szemem, mielőtt befordulnánk az adott folyosóra.
Megpróbálom kiélvezni még azt a pillanatot, mikor még csak egy síró embert láttam. Bár világának egy része meghalt, nem lehet mit élvezni. Nem látom a jót, s nem látom a derűt. Styles keze erősen szorítja enyémet, míg hangos nyüzsgést lehet hallani Styles kapkodó levegővételeivel, s hüppögésével keveredve.
            Kinyitva szemem látom azt, amire még én sem voltam felkészülve. Egy letakart testet visznek ki a kórteremből, míg a háttérben a család könnyekben úszik. Mr Styles se tudja visszatartani, s szemei szörnyen pirosak. Jone, Jent próbálja megnyugvásra téríteni, de a lány csak zokog, s üvölt.
            -NE! – kiabál mellőlem a Göndörigazgató. – Hova viszik? Még el se búcsúztam. – hal el az utolsó mondata, de a segédek meg se hallják, csak tolják tovább a folyosón. Elengedi kezem, s neki dőlve a falnak rogy össze. Hangos zokogásba kezd, s haját tépve ordít. Mr Styles azonnal oda lép, s lehajol hozzá, míg én csak megfagyva figyelem a történéseket, míg könnyeim szüntelenül folynak.
            Minden homályosulni kezd, majd hirtelen sok kezet érzek magam körül, s egy csattanással érintkezem valami hűvössel.

            -Sajnálattal kell közölnöm Önnel, hogy öngyilkossági merényletben életét vesztette.. – olvasta fel hangosan a levelet Édesanyám. Nagynéném vele szemben ült, s a fehér falat figyelte. Nyugodt természetének hála, nem mutatta idegességét, se más érzelmét.
            -Tudtam, hogy egyszer, majd ez fog történni. - mondta semlegesen. Én az ajtónál meghúzódva hallgatóztam. Fehér szoknyámat a szél fújta, s csak imádkoztam, hogy ne nézzenek az ajtó felé, hiszen szoknyám könnyen elárulhatott volna. –Én már akkor megmondtam, hogy nem Ő az a férfi, akit te keresel, Antoanette. Adhattam a tanácsokat, melyek csak a te javadat szolgálták. Minthogy tartsd magad távol tőle. Vagy hogy be fog skatulyázni. De te csak mentél a bugyuta fejed után. Most meg ihatod a levét. – hangja dorgáló volt, de hirtelen elhallgatott.
            -Eline? – testem megtorpant, s levegőt venni se mertem. – ELINE? ADELINE?

            Lassan nyitom ki szemem, de csak a hatalmas fehérséget látom, így azonnal visszacsukom. Halk hangok beszélgetnek. Szörnyen meggyötörtek, míg kezemnél valaki puha simogatását érzem. Nyögök egyet, ahogy nyelni próbálok, de torkom, mint egy sivatag. Azonnal mozgolódást észlelek, s lassan szoktatom szemem a hatalmas fényhez. Egy aggódó férfit találok magam mellett, aki a kezemet simogatja. Szemei szörnyen pirosak, s arca nagyon sápadt. Haja kócos, s kinézete zilált.
            -Deline! – suttogja, s közelebb ül. Elveszi a poharat a mellettem lévő asztalkáról, s megitat. A felfrissülés érzése jár át. Így újra, frissebben nézek körül.
            Egy kórteremben vagyok, s mellettem a gép hangosan pityeg. Harryre tekintek ismét. Nagyon megviselt, s úgy néz ki, mint, aki heteket nem aludt.
-Ugye nem egy álom volt. – motyogom. Hangom gyenge, s remeg. Nemlegesen megrázza a fejét, míg kezemet figyeli, ami erősen szorítja immár övét. –Meddig voltam így?
-Három napja. – suttogja, míg kezünket figyeli.
 –Többiek? – nagyot nyelve tud csak válaszolni. Gondolom a keletkező gombócot nyelte le, ami a sírást előzi meg általában.
-Kint várnak. Szólok nekik. – áll fel, s kimegy. Elindul jobbra, de nem áll meg. Lehajtott fejjel sétál tovább, s tudom, hogy sírni ment. Nem akarja, hogy rosszul érezzem magam az miatt, hogy Ő lelkileg össze van törve. Elfordítom fejem balra, s én is sírni kezdek. A gép hangosabban és gyorsabban kezd csipogni, így megpróbálom abba hagyni, hogy ne keltsek feltűnést.

Rá három napra kiengedtek a kórházból. S rá két napra a tisztességes temetést is megtartották, ahol mindenki el tudott Mrs Edward Styles-tól búcsúzni.
Harry azon az estén változott meg. Vagy 360 fokot fordult vele a világ.

            

8 megjegyzés :

  1. 360 fokos fordulat ??? Jajjjj Neee :/ :/ :/ Gondolom ez jelenti a bajok kezdetét :( Huhh de nagyon jo volt ez a resz is mint a többi :D imádom ezt a történetedet, egyszerűen egész nap olvasnám :) Siess a következővel léci xD
    Sok sikert ^^
    Sofiaa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 360 fokos fordulat. Úgy bíz dá.
      Hát sose volt jó a 360 fokos fordulat, valljuk be.
      Köszönöm szépen én is imádom írni. Nem érzem elcsépelt sztorinak, így élvezem az írását és a történet kialakítását.

      All the love, Nora.

      Törlés
  2. Jesszusom de izgulok:'DDD:o 360 fokot fordult vele a világ???????!!! MIVAN??biztos Harry gonosz lesz vagy vmi:'DDD ez a rész nagyon jó lett ♥♥ gyorsan hozd a kövit:))♡♥

    Niki xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, hát van miért is izgulni, Drága Eltökéltjeim! :D❤❤

      Vasárnap jön a következő és nagyonnagyonnagyon köszönöm!
      All the love, Nora.

      Törlés
  3. Te jó ég.Az nevetséges ha elkezdtem sírni?És ha azt értem,hogy Deline egy kicsit önző?
    Miért nem kérdezte meg egyből ahogy felébredt Harry-től ,hogy ő hogy van? oké értem 3 napig ki volt ütve,de akkor is. Megszakad a szívem Harry-ért. Kíváncsi vagyok,hogy milyen irányba változott meg.Egyszerűen imádom ezt a blogot. Siess a következővel pls :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj Életem, dehogy nevetséges!
      Szerintem nem önző, hiszen ahogy bán vele Harry, szerintem teljesen jogos. És ez a "Megszakad a szívem Harry-ért" azért van, mert amúgy is a szíved csücske, i know. Én is szoktam így érezni. :D

      Én meg egyszerűen imádlak titeket hogy ilyen csodás véleményeket kapok.

      All the love, Nora.

      Törlés
  4. Nem igaz... Miert kell igy abbahagyni egy fejezetet???????! *•*
    Egyszeruen: Imádom, imádom, imádom!
    Mikor jon a kövi resz??!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. MÁR KINT IS VAN.
      És hogy a hangulat fokozás és az olvasni akarás meglegyen. :D

      All the love, Nora.

      Törlés