2015. augusztus 19., szerda

19.Fejezet

            A nő szörnyen hasonlít valakire, akit már láttam.  A világosabb fajta barna, középhosszú haja van, ami középen van elválasztva. Szemei kékek, s mosolya picit hasonlít a Göndörigazgatóéra. Hála a gödröcskéknek. Majd mielőtt kínos lenne, elnézek róla a mellettem álló fiúra.
-Deline, Ő a húgom, Jen Styles. Jen, Adeline Brooks. – mutat be minket egymásnak, s szívemről egy hatalmas kő esik le, mikor meghallom azt a szót, hogy „húg”.
-Adeline, örülök, hogy megismerhetlek! – nyújtja kezét, s mosolya – most így közelről megnézve – tényleg hasonlít Styles-éra. Most már én is elmosolyodom, s viszonozom a gesztust. Styles arcán, ahogy rám néz, s arcán az őszinte boldogságot látom.
-Épp vacsorát készítettem nekünk, mikor betoppant Jen. – magyarázza, míg visszasétál az ételhez. –Tényleg. Jen, van kedved itt vacsorázni, velünk? – érdeklődik, míg a lány boldogan bólint.
-É-én azt hiszem, addig felviszem a táskám. – motyogom, s zavartan lépkedek ki. Szörnyen furcsa ez a légkör. S legalább szólhatott volna, hogy itt a húga. Felviszem szobájába táskám, s leveszem magas sarkúm, majd hajam egy lófarokba kötöm és leveszem bőrkabátom.
-És a barátnőd? – ahogy lépkedek a lépcsőn hallom meg ezt a kérdést, amire megtorpanok.
-Barátnő? – Styles hangja szórakozott, ami apró szomorúságot okoz.
-Hát lefeküdtetek már, és most is nálad alszik. – húga hangja is szórakozott, s úgy érzem magam, mintha kifiguráznának.
-Most kezd..most kezd kialakulni valami, Jen. Ez még nem barát-barátnőség! – hangja mostanra már frusztrált. Úgy érzem, hogy most van itt az ideje, hogy megzavarjam őket, így besétálok a konyhába. Mindenki hirtelen hallgat el és kapja rám tekintetét. Így még ha nem is hallgatóztam volna, is leesett volna, hogy mi történt.
-Minden rendben? – kérdezem, hogy ne nézzenek egy hülye libának. Erre a fiú Styles zavartan fordul az ételhez, míg Jen csak bólint.
-És Harold édesem, hogy, hogy te főzől? Hova tűntek a munkásaid? A konyhásnő, a kertészed, a takarítónők? – összevonom szemöldököm, s kérdőn nézek Styles-ra. Komolyan fizetne ilyeneknek?
-Ja, hát most egy hét szabadságuk van. Rendelhetnék kaját, ha erre akarsz kilyukadni, de gondoltam, most főzök. – magyarázza hadarva, s a róla kialakított képem most egy picit romba dőlt.
-Tudom, hogy ezt a fiatal hölgyet akarod levenni a lábáról! – mosolyog rám, amire elpirulok, míg Styles megforgatja szemét.
Míg én Styles mellett ülök, addig Jen, Styles-szal szemben, az asztalnál. Viszonylag csendben telik a vacsora, s amikor beszélgetnek, akkor is csak ketten. Én nem igen tudok beleszólni a modell témába vagy épp a cégvezetés témájába. Viszont megtudtam, hogy Jen egy sikeres modell, és külön él családjától, de LA-ben és hogy a Göndörigazgatót nagyon ritkán látja és már a családjának is hiányzik. Míg Styles mesél arról, hogy a cégnél kész káosz van, de meglepetésemre nem említi meg, hogy én is ott dolgozom. Majd mesél arról, hogy vett két új autót, amiket imádna, s majd kölcsön is adhatja, ha gondolja, majd mesél Less-ről, mivel, mint kiderült Jen és Less nagyon jó barátnők, s Harry így vette fel titkárnőjének. Majd Jen segít lepakolni Styles-nak az asztalt, míg én tehetetlenül leülök a kanapéra.
-Viszont most már mennem kell. Holnap nagy nap! – mintha az utolsó mondatával figyelmeztetné Styles-t. –Oh, tényleg! – csap fejéhez, s felém fordul. –Nagyon örülnék, ha eljönnél ezzel a Göndör lovaggal a divatbemutatómra. – hangja örömtől cseng, s teljesen izgatott tőle.
-Persze! Köszönöm a meghívást! – mosolygok rá kedvesen, majd a mögötte álló Göndörigazgatóra nézek, akinek tekintete elégedett.
-Kikísérlek! – ajánlja fel Styles, míg én is felhúzom magas sarkúm és követem őket.
-ÚRISTEN! AZ A MAGAS SARKÚ GYÖNYÖRŰ! – áll meg s lábamra mutat, míg szeme elkerekedik. – És gyönyörűen áll rajtad! – elpirulok, s elmotyogok egy halk „Köszönöm!”-öt. Styles megfogja derekam, s közelebb húz magához, s nem enged el, ahogy kikísérjük Jen-t a kocsijáig.
Styles-t egy cuppanós puszival búszúztatja, s szorosan megöleli, míg a Göndörigazgató ezt viszonozza egy boldog mosollyal az arcán.
-Sziasztok, Drágáim! – int a csodás kocsijából, majd elhajt. Styles egy halk sóhajt hallat, majd felém fordul.
-Szia! – hajol közel, s ajkaink majdnem összeérnek.
-Szia! – pirulok el, majd megcsókol, amibe minden érzelmét belefekteti. Hiány, vágy, s valami új, ami hasonlít a szeretethez.
-Gyere, mert hűvös van kint. – simítja kezét derekamra, s vezet be a lakásba. –Sajnálom, hogy ilyen váratlanul kellett találkoznod a húgommal. – húzza el száját, míg szobája felé irányít.
-Nem, semmi baj! Aranyos és életvidám húgod van. – mosolygok fel rá, amire Ő lehajolva ad az arcomra egy puszit.
Mikor leülök ágyára, s Ő valamit kutat a szekrényében, hirtelen jön elő az összes kérdés, amit beszélgetésük során akartam feltenni.
-Harry? – ajkamba harapva várom válaszát, ami csak egy hümmögés. –Miért nem mondtad a húgodnak, hogy én is ott dolgozom? – kezdem azzal, ami a legjobban érdekel. Megállva a keresgélésében fordul meg, s néz rám.
-Hát..érdekesen jött volna ki, ha azt mondom, hogy „Jen, ő itt Adeline Brooks, az egyik alkalmazottam.” – bólintok, hiszen tényleg hülyén jött volna ki, s inkább az én részemről megalázónak.
-Nem is tudtam, hogy alkalmazol házvezető nőket és ehhez hasonlókat. – folytatom tovább, amire Styles megfeszül.
-Pedig de. Csak, mint említettem, szabadságon vannak. – hangja kezd ingerült lenni, így abba hagyom ezt. –Hoztál ruhát, amiben holnap el tudsz menni, dolgozni? – bólintok, s elnyúlok az ágyon. –Álmos vagy? – lassan ismét bólintok, s Ő mellém rak egy gondosan összehajtogatott pólót. –Tudod, hol a fürdő. – mosolyog rám, s kitessékel az ágyból.
Miután végeztem a tusolással, visszasétálok a szobába, ami teljesen sötét.
-Harry? – szólítom halkan, de nem jön válasz. –Harry? – kiabálok le, amire visszakiabál egy „Igen?” kérdéssel. Ledobom szennyesem, s lesétálok hozzá. –Mit csinálsz? – nézem, ahogy félmeztelenül szaladgál a nappaliban.
-Csak a biztonsági rendszert bekapcsoltam. – mutat az egyik biztonsági kamerára.
-Félsz egyedül? – húzom össze szemöldököm, s arcára tekintek.
-Félni? – nevet fel, majd megingatja fejét. – Gyere aludni. – kulcsolja össze kezünket, s felhúz az emeletre.
Befekszem az ágyba, míg Ő elindul lezuhanyozni. Telefonomon írok egy SMS-t Darlene-nek, hogy mit csinál, de nem jön válasz. Ami bizonyítja feltevésem, hogy valami történik, vagy történt. Aggodalmam elsepregetem, mikor belép egy bokszerben a Göndörigazgató. Haja vizesen tapad homlokához, s szeme bágyadtan pihen meg rajtam. Bőrén még csillognak a vízcseppek, s ajkamba harapok a látvány miatt. Befekszik mellém az ágyba, s ölelésébe von.
-Jó éjt, Deline! – hajol nyakamhoz, míg hátamat simogatja.
-Jó éjt, Harry! – mosolygok, s arcára nyomok egy csókot, amitől Ő is elmosolyodik. –Te tényleg fáradt vagy! – hitetlenkedem, mikor rá egy percre sem tesz semmit. Csak felnevet, majd magára húz.
-Csak mert ott kellett ülnöm egy három órás tárgyaláson, s a cégem kész káosz. – magyarázza, mintha egy öt éves kislány lennék. Közelebb hajolok, s ajkára nyomok egy csókot, amit viszonoz, majd elválik. –Milyen volt a napod? – kérdezi, míg mellkasára dőlök, s Ő hajamat simogatja.
-Ma időben haza mentem, és utálok veled összeveszni. – érzem, ahogy szíve hevesebben kezd verni, ami megmosolyogtat. –Egész nap rosszul éreztem magam. – nyomok csókot mellkasára, s szemébe nézek.
-Sajnálom, Deline! – motyogja, majd felhúzza állam egy csókra.
-Milyen volt Rebeca-val a tárgyalás? – fekszem vissza, s kezét kezdem simogatni.
-Féltékeny vagy. – mintha valaki feltette volna a kérdést, hogy miért kérdezem ezt. –Ezt már akkor levettem, mikor úgy beszéltél róla, mint egy utolsó ribancról.
-De nem az? – kelek fel mellkasáról, s hangosabban kérdezem, mint ahogy eddigi hangnememben beszéltem. Ő csak felnevet, s visszafektetve fejem mellkasára, simogatja hajam.
-Deline, ha nem kedvelsz, akkor nem lennél féltékeny Rebeca-ra. – tájékoztat, s szemem kidülled a felismeréstől, hogy tényleg így van.
-Te is, hiszen szörnyen ideges lettél, miután közöltem, hogy miért nem fogom meg a kezed a munkahelyemen, aminek te vagy a főnöke. – mosolygok rá legyőzötten.
-Mint említettem, többet érzek irántad, mint bármelyik más lány iránt, aki a helyedben lehetne. – motyogja, ahogy egyre közelebb hajol egy csókért.
-Szóval holnap divatbemutatóra megyünk? – mosolyogva szakadok el tőle, míg Ő bólint.
-Viszont most már tényleg aludjunk. Nem akarunk elkésni vagy hasonlók. Igaz, Deline? – nyom ajkamra puszit, majd elfordulva tesz le az ágyra, s ölel át. Belsőm olvad el, a cukiságától és az édes gesztusaitól. Ki nem néztem volna belőle, hogy így viselkedik egy kapcsolatban.
Reggel magamtól kelek fel előbb. Nem értem, hogy milyen indíttatásból, de automatikusan a Göndörigazgatót keresem. Aki mellettem alszik az oldalán, felém fordulva. Ajkai külön, s halk szuszogás szökik ki rajta. Haja kuszán pihen a puha tollpárnán. Arca nyugodt, s éles vonalai megbabonáznak.
Kikelek az ágyból, mikor úgy érzem, hogy eleget bámultam tökéletességét. S a fürdőszobába megyek, hogy készülődni kezdjek. Mikor kész sminkem és hajam, s a tiszta fehérneműm is rajtam van, megyek ki a helységből. A szoba üres, s hangos lábdobogásokat hallok, amik mintha a lépcsőtől jönnének. Felhúzom ruhám, de a cipzár a felénél megakad. Két perc szenvedés után lekiabálok a Göndörigazgatónak, aki nem reagál. Lesétálok – míg ruhám fele lóg rajtam, s hátam szabadon levegőzik. Mezítelen lábam lassan érintkezik a hideg lépcsővel, majd a kővel. Styles-t a konyhában találom meg, ahogy valamilyen kis fehér dobozt helyez vissza egy fiókba.
-Harry? – neve hallatán, szinte ijedten kapja tekintetét rám.
-Mi a fasz, Adeline? Menj fel! – kiabál rám, míg annak a fióknak a fogantyúját erősen markolja, amit pár másodperce csukott be. Ledöbbenve, s fájdalmas szívvel megyek vissza az emeletre, s szenvedek tovább a cipzárral, míg egy hideg, érdes kéz fel nem húzza nekem. Az egész alakos tükörből a Göndörigazgató alakja köszön vissza mögöttem. –Ne haragudj az előbbi kirohanásomért! - csókol bele nyakam hajlatába, míg hasamra simítja kezét, s közelebb húz magához. Én csak határozottan tartom magam, míg tekintetem Göndörigazgató viselkedését figyeli. Kezem, testem mellett, s légzésem picit egyenetlen. A göndör zuhataga elfedi a vállam, míg ajka nyakamat csókolja. Mellkasa testemnek feszül, s lassú szívverése egyfajta nyugalmat ad.
-Elkésünk. – Mind ez ellenére, csak ennyit tudok mondani, s kilépek ölelő karjai közül. Styles ajka elnyílik, ahogy arcomat nézi, majd bólintva megy szmokingjáért, s telefonjáért.
-Majd kereslek! – köszön el Styles, s Ő elindul az irodája felé, míg én figyelem alakját a recepciós pultnál, ami az irodájától nem messze van. Az ajtót kinyitva invitál be egy szőke lányt, akit felismerek. Rebeca.
-Mostanában elég sokat együtt vannak. Nem? – szólal meg a recepciónál a hölgy, így a Göndörigazgatóról rá vezetem tekintetem. Szőke haja egy kontyban pihen fejetetején, s borostyán sárga szemei, világítanak arcán. Csak bólintok, s egy mély levegőt véve kérem el a lapokat tőle, amiket át kell néznem és javítanom, majd elsétálok az irodámig. Kezem tele, így könyökömmel nyitom ki az ajtót, s ledobom a hatalmas papírhegyet az asztalomra.
-Jó reggelt! – jön be a nyitva hagyott ajtón Less. Rátekintek, s nézeteim picit megváltoznak, hiszen picit jobban ismerem már.
-Jó reggelt! – motyogom, s leülök az asztalomhoz. –Less! – szólítom meg, mikor ki akar menni az irodából. Kérdőn, s érdeklődve fordul vissza felém, míg én azon gondolkodom, hogy hogyan fogalmazzam meg kérésem. –Megkérhetem, hogy..hogy menjen be Mr. Styles-hoz és nézze meg, hogy mit csinál? Majd elmondaná nekem? Ha nem túl nagy kérés vagy pofátlan. – motyogom a végét.
-Persze! – lelkendezik, s mintha örülne, hogy ilyen feladatot kapott.
Fél óra múlva vissza is ér, s arca picit zavarodott, ami nem sok jót sejtet.
-Hát, Mr. Styles papírokat tölt ki, Rebeca segítségével. –összevonom szemöldököm, s nem értem, hogy Rebeca ehhez miért kell.
-Rebeca is egy ugyan olyan alkalmazott, mint én vagy maga. Nem? – Less bólint, s elhúzza száját, míg meghallja telefonom csörgését. A képernyőre tekintve Styles neve villan fel újra, s újra. Less-re nézek, aki zavarában az ajtóra mutat, s kimegy. Mikor már egy percet vártam, s Ő még mindig kitartóan hívott, felvettem.
-Adeline, miért nem veszed fel egyből a telefonod? – támad le, s hangja feszült.
-Dolgozok. – válaszolok egyszerűen, amire Ő egy idegeset fújtat.
-Vettem neked egy ruhát, amit fel fogsz venni a divatbemutatóra. Pár pillanat múlva megérkezik hozzád. Ja, és hozzá illő kiegészítőket is. – amint kimondja, bennem megáll az ütő, s azonnal kopognak az ajtómon. Odasétálok, s egy elegánsan felöltözött férfi áll előttem, aki a becsomagolt ruhámat tartja és egy nagy dobozt a kezében. Szinte félrelökve engedi be magát, s teszi le egy székre, s bólintással kimegy. –Nézd meg! – parancsolja duruzsoló hangon. A ruhához sétálok ledermedve, hiszen a csomagolás átlátszó a ruhán és tisztán látom, hogy szörnyen drágának néz ki. Inkább a dobozzal kezdem, amiben gyémánt nyaklánc és karkötő pihen. Lélegzetem eláll, hiszen rajta van még az ára.
-Harry – hal el neve számból, amire Ő is édesen elmotyogja az én nevem.
-Deline
-Ez őrjítően drága! – tekintetem csak a gyönyörű ruhát figyeli. Mintha teljesen megbabonázott volna.
-Nekem nem számít. Had költsek arra, amire akarok, Deline! – hangja ingerültebb, s én csak feladóan sóhajtok. –Itt kell átöltöznöd, vagy haza vihetlek hozzám. Ott nyugodtabban tudnál készülni.
-Inkább, hogy ha haza vinnél hozzám? – vetem fel félve, de feladóan sóhajtva egyezik bele.


- Egy óra és itt vagyok! - egy gyors csókkal köszönök el tőle, majd a méreg drága ruhával az épület fele lépkedek. 
____________________________________________________________________

MEGINT NINCS KÉP.
Sajnálom.
Szóval véleményt kérek és nem csak annyit, hogy jó. Kezdek kételkedni magamban, s a kedvem is kezd elmenni az írástól. 

Mindegy,
All the love, Nora. 

4 megjegyzés :

  1. Sziiaaaa!!! Nagyon nagyon jó lett a rész! Alig várom a kövi részt. Addig is sok-sok puszi egyik kedvenc írónömnek :) ❤❤💙💚💛💜💝👍💟💞💓💓💀💪💪💙👂💙💚

    VálaszTörlés
  2. Nos először is örülök,hogy bejött a sejtésem,hogy Harry rokona van vele és nem pedig egy r*banc. Jen egy nagyon aranyos és életvidám lány :D Kíváncsi vagyok arra,hogy Harry mit tartogathat a fiókban amiért olyan vehemensen rászólt Deline-re. És hogy miért van vele folyton Rebeca. Oké értem én,hogy az alkalmazottja,de akkor is. Kicsit idegesítő. Amúgy nagyon aranyos pár lennének.Hiányoznak a képek,de attól még ugyanolyan jó.Egyszerűen imádom.Először azt hittem hogy A szürke ötven árnyalatához hasonló blog lesz ,de hál istennek kellemeset csalódtam a blogban.:) Siess a következő résszel.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem Harry-nek elég szeszélyes a személyisége, de épp ettől olyan vonzó. Nagyon jól írsz, komolyan mondom. Az összes részt epekedve olvasom. Nagyon beletudom magam élni Deline szerepébe. Harry nagyon cukorfalat, de azért néha mérges vagyok rá, de gondolom, hogy nem csak én. Ügyes vagy és ne kételkedj magadban. Zseniálisan írsz, ezt már a Dark-Prince-nél is megmutattad nekünk. Csak így tovább, zseniális vagy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm szépen, már rég olvastam drága véleményed.
      Hát a DP-vel jól el vagyok havazva, de annyit ígérhetek, hogy tisztességes befejezést kaptok!

      All the love, Nora.

      Törlés