2015. július 31., péntek

13.Fejezet


Zaklatott teste, ahogy haja szétzilált és ökle vérzik, szívem összeszorul. Arca megtört, s nem tudja, hogy mit tegyen. Hajába túr és elmegy mellettem, ahogy egy egészen jól hallható "Bazdmeg"-et motyog.

Utána fordulok, s figyelem, ahogy nehezen teszi lábait, s testtartása görnyedt. Elindulok, hogy kövessem útját. Nem hagyhatom ezt csak így, és Ő sem! Megáll kocsijánál és neki támaszkodik.
-Minden rendben? - bizonytalan vagyok kérdésem feltevésével kapcsolatban. Kis mosollyal rám néz kezei mögül.
-Úgy nézek ki? - meglökve magát felém fordul és szemembe néz. Mintha onnan akarna olvasni. -Haza viszlek. Nem biztonságos ilyenkor egyedül sétálni. - nyitja ki a kocsija ajtaját és beszáll. Elindulok az anyósülés felöli oldalra, s furcsa, hogy nem nyitja ki nekem az ajtót beszálláshoz.
Bekötöm magam, s veszek egy mély levegőt. Rám tekint kezéről, majd Ő is beköti magát és elindítja a motort. Se zene, se beszéd, csak csendben utazunk.
Ahogy megáll egy piros lámpánál ismét rám néz.
-Aludj nálam! - szinte parancsolja, de lehet hallani a kérés hangsúlyát is.
-Viccelsz velem? - nevetek fel. Röhejes, hogy ezek után ilyenre kér.
-Nem. - határozottan válaszol, mintha nem érezné a helyzetet.
-Képletesen a szemem előtt csaltál meg, ha lehet ilyet mondani. - bizonytalanodok el a végére, hiszen mégsem voltunk együtt. -És ezek után arra kérsz, hogy aludjak nálad? Ez nem lehet más, csak egy szar vicc. - a lámpa át vált zöldre és Ő elindul.
-Szeretném, ha ezt meg tudnánk beszélni normális körülmények között! - hangja megemelkedik, nem tűri a nemleges válaszom.
-Mondtam, hogy nincs mit megbeszélni. Esetleg azt, hogy mi volt ez a szoborral. - arcára nézek, ami megfeszül, s keze a kormányon erősebb fogásba kezd. Mikor észre veszem, hogy ez nem az a környék, ahova én aludni akartam volna menni ideges leszek, s rácsapok táskámra, ami az ölemben pihen. -Styles, megmondtam, hogy NEM! - figyelembe se vesz, és befordul a házához. Leállítja a motort és kikapcsolja az övét.
-Ha nem szállsz ki, akkor nekem kell, hogy bevigyelek. - néz rám és kicsatolja az övemet.
-Rendben! - fújtatok és kiszállok a kocsiból. - Megbeszéljük és én eljövök. - közlöm vele és a bejárat felé indulok.
Az ismerős folyosón elhaladunk, majd bevezet a nappalijába. Ismét visszaköszön a csodálatos önarckép, amit most tele tudnék szurkálni késsel.
-Valami üdítőt kérsz? Tea, ásványvíz? - fordul felém a konyhától. Nemlegesen megrázom a fejem és a táskámban kezdek kutakodni, hogy telefonomat megnézzem és írjak Darlene-nek.
Ahogy feloldom két üzenet fogad és egy nem fogadott hívás.





Hol vagy, Ade? D.





Basszus, minden oké??? D.




Darlene-nek visszaírok, hogy minden rendben és hogy ne aggódjon, majd megyek. S telefonomat visszasüllyesztem táskámba és fejemet a háttámlának döntöm, s lehunyom szemem, hogy egy kis nyugalomra leljek.
-Khm..szóval - kipattan szemem, ahogy meghallom a krákogást, egész közelről. Velem szembe ült le és egy bögrét fog a kezében. - Sajnálom, ami történt. Elhiheted, hogy komolyan gondolom, mert nem szoktam bocsánatot kérni, általában. - nem néz szemembe, a bögréjét fixírozza. Szmokingját levette, s ingjének az ujja fel van hajtva, míg lábán csak zoknija van, s szmoking nadrágja feszül lábán. Nyakkendője is lekerült, és haja csapzottan kunkorodik mindenhova. Majd sebes kezére terelődik tekintetem, ami még mindig vérzik kicsit.
-Hol van az elsősegély doboz? - állok fel, amire az ő szemei kipattannak a meglepettségtől.
-T-tessék? - zavartan húzza össze szemöldökét.
-Az elsősegély doboz. Hol van? - elindulok fel az emeletre, s a sok ajtó közül tippelni kezdek, hogy melyik lehet a fürdőszoba. De megint a műterembe nyitok be, ahol ismét egy fél kész festmény pihen, s azok az ajkak, amik rá vannak festve, hasonlítanak arra, amire néha rúzst kenek, vagy csak épp egy kis ajakbalzsamot. Utánam trappolva jön fel, s siet felém, mikor Ő is észre veszi, hogy rossz ajtót nyitottam ki.
-Az ott..? - mutatok a festményre, de ő kihúz a szobából és becsukja az ajtót. -Az én leszek?! - így furcsa volt kimondani és furcsán is hangzik, de nem tudtam másképp megfogalmazni.
-A fürdő itt van! - nyitja ki a mellette lévő ajtót, ami szinte szembe van.
-De-
-Igen! Úristen, nem hiszem el, hogy ennél jobban még meg tudsz alázni. - viharzik be a fürdőbe és keresgélni kezd. Én csak döbbenten figyelem, ahogy minden fiókot kinyit, s keze, mintha remegne kicsit.
-Megalázni? - beljebb lépek és a hatalmas kádjának a szélére ülök.
-Miért kell az elsősegély doboz? - kerüli ki kérdésem.
-Lekezelni a sebedet. De miért érzed magad megalázva? - alakját figyelem, ahogy kiegyenesedik és rám néz.
-Először, basztál hagyni engem és hogy ki tudjam magam dühöngeni. Másodszor, benyitsz a műtermembe és én balfasz, persze, hogy nem pakoltam el a dolgaimat, mert senki nem megy be oda rajtam kívül. Érted? Senki! Erre meglátod azt a festményt, és persze, hogy felismered magad, én meg egy szaros festményt festek rólad, ami a világ legbénább dolga, de ezt tettem. Mert.. - és itt abba hagyta. Rám néz és orrnyergét megszorítja.
-Mert..? - bíztatom folytatásra, de ő csak elfordul és kinyit egy szekrényt, amiben már ott a doboz. Kiveszi és odaadja nekem.
-Mert különlegesek azok az ajkak. - motyogja szemembe nézve, s hüvelykujját végig húzza rajta. Tudom, hogy nem ezt akarta mondani, de nem kényszeríthetem ki belőle.
-Hát, köszönöm! - bizonytalanul lenézek a dobozra, s kimegyek a fürdőből. Leülök a kanapéra, s mondom Styles-nek, hogy jöjjön ide. Leül mellém, s megfogom véres öklét és elkezdem tisztítani a sebet. Ahogy felpillantok arcára, kezéről; az ajkát harapdálva figyeli, hogy mit csinálok.
-Régen hívtak Harry-nek. - motyogja, míg én áttérek a másik kezére.
-Pedig ez a Harold egyik beceneve. - nézek arcára, de Ő nem néz rám.
-Nem mindenkivel vagyok ilyen jóba, hogy becézzenek. - beharapom arcom, s belül picit örülök, hogy egyike lehetek ezeknek a különleges embereknek, akik megkapják ezt a közelségét.
-Utoljára, talán Édesanyám hívott így. - hangja nagyon halk, s mintha nem akarta volna ezt megosztani velem.
-Nagyon édes becenév, egy göndör fürtös kisfiúnak. - mosolyodom el, s befejezem kezének ápolását.
-Köszönöm! - mosolyog vissza, s a mellettünk elhelyezkedő asztalra teszem a dobozt. -Biztos, nem alszol itt? - szemében remény csillog, s nincs szívem kioltani benne azt a reményt.
-Mivel bocsánatot kértél, -amitől még ugyan úgy megtetted- de itt alszom. Túl fáradt vagyok haza sétálni. - kinyújtom lábam és hátra dőlők a kanapén, lehunyva szemem.
-Amúgy is elvittelek volna haza. - motyogja orra alatt, míg a dobozt elviszi. Csak elmosolyodom és érzem, ahogy az álmosság felülkerekedik rajtam és egyszer csak beszippant magába, s elalszom.

_______________________________________________________
SZIASZTOK ELTÖKÉLTEK!
(Igen, ez lesz az új nevetek:D) 

Furcsa, hogy szinte naponta hozok már részeket, de sajnos ez csak a kárpótlásom, és minden vissza fog majd állni. 
Az eddigi kommentekért hálás vagyok, bár nagyon kevésnek találom. Legyen velem a baj, de ehh.
A történet itt kezd beindulni, ha kifejezhetem így magam. Itt kezdődnek a bonyodalmak, sírások, nevetések, csókok, ismétlések stb. 

Most kérném, hogy az eddig kialakított véleményeteket fejtsétek ki nekem a blogról. 
ÉS EGY JÓ HÍR!!!!44!!!!!444444!!!
Megcsináltattuk a laptopom és már tudok rendszeresen írni, így ez miatt már nem lesz kimaradások. (https://instagram.com/p/5xHxMDI_RK/?taken-by=nagy___nora)

All the love, Nora. 

6 megjegyzés :

  1. Huha, azt hiszem hozza tudnek szokni ezekhez a mindennapi reszekhez. Foleg igy, hogy igazabol most indul majd be a sztori. Ez a "kis" kimaradas se artott meg neked mert meg mindig olyan csodalatosan irsz mint eddig❤️ Nagyon aranyosnak talalom, hogy Harry Ade ajkait lefesti eeees uristen nem jutok szavakhoz, de az biztos, hogy Harrynek nagyon fontos lehet Ade. Legyszi legyszi hozz holnap is nekunk egy csodas reszt, mert mar most tukon ulve varom mi tortenhet ezen a kis ottalvason❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, rendben
      Csak mert ilyen szép és hosszú kommentet kaptam, még holnap, ha úgy alakul kiteszem a 14.fejezetet, amiben teljes lesz az izgalom (;)

      All the love, Nora.

      Törlés
  2. Csatlakozom Pannihoz és egyet értek abban, hogy a részek rendszerességét meg lehetne szokni. :) Persze te is ember vagy és megértjük, ha pihenni akarsz meg más dolgok is vannak, de imádom ezt a történetet. Nagyon tetszik ez a húzom a dolgot cucc, mert szinte már csak olyan blogot lehet olvasni, ahol a csaj egyből beadja a derekát. Érdekes, hogy lefestette a száját és kíváncsi lettem volna, hogy igazából mit akart mondani. Nem tudok újat írni csak azt, hogy mennyire tetszik és megfogott ez a történet. Ezentúl próbálok többet kommentelni. :) És kíváncsian várom, hogy mik fognak történni. :D Uhhh és én is nagyon örülnék ha holnap hoznád a részt. 😘❤ Csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hosszú és szép véleményed!
      És örömmel olvasom, hogy tetszik az általam írt történet. ❤
      Várom továbbra is a hasonlóan hosszú kommentjeidet! ^^

      All the love, Nora.

      Törlés
  3. Huhh de nagyon vártam már a részeket! És nem is csalódtam bennük:) ez lett az egyik kedvenc Harrys blogom hiszen egyáltalán nem sablonos és unalmas és nagyon jól meg van fogalmazva:D Alig várom már az új részt! Csak így tovább <3

    VálaszTörlés
  4. Ahhhh annyira jó*-* és végre most fog igazán beindulni:D bár nekem eddig is nagyon izgalmas volt;* csak igy tovabb:) gyorsan hozd a kovetkezo reszt ♥♥♥♡

    Niki xx

    VálaszTörlés