2015. február 21., szombat

03.Fejezet

            Hajnali öt óra, s én futáshoz készülődök. Alig aludtam az éjjel, ezek után ki tudna?
Szerencsémre miután elhagytam társaságát, sikerrel jártam Darlene megkeresésével. Épp egy svédasztalnál habzsolta az életet. Ennyit arról, hogy Ő komoly diétán van.
Cipőfűzőmet kötöm, s megfogva egy vizes palackot és a telefonom egy fülhallgatóval indulok el a lehető legcsöndesebben, hogy Darlenet ne ébresszem fel. Mert ha Őt felébreszti valaki; halálfia.
Bedugva fülhallgatót a fülembe sétálok a lift felé, ami levisz a földszintre. Kicsit aggodalommal tölt el, hogy nem ismerem a környéket, de itt az alkalom, hogy most ezt megtegyem.
A porta előtt elsétálva tekintek a kómás tekintetű emberre, aki –szerintem – igazán azt se tudja, hol van. Hogy nyugodt legyen lelkiismeretem, köszönök egy „Jó reggelt!”-et, bár válasz nem jön rá, mivel jobban el van foglalva, hogy szemét ne hunyja le és aludjon el állva.
Kilépve az épületből megcsap a reggeli hideg, ami azonnal csípi arcomat. A Nap most kel fel, s gyönyörű látványt nyújt, ahogy az üveg épületeken megtörik a fénye, s azok „cikáznak” az épületek között.
Lépésekből gyorsítok át futásra, s koncentrálok inkább a zenére, mint arra, hogy ki fogok fulladni.

-Szóval tahó volt. – bólintok beleegyezésként, hiszen büszkeségemet nem rég tiporták a porba. –Kapja be! – emeli meg a hangját, s kezdek a felől elvonatkoztatni, hogy Ő teljesen józan. –Holnap megmondod a magadét és eljössz. Tudod, ki dolgozna egy tahónak. Egy szexi, karizmatikus, megragadó embernek. Na jó – nyújtja meg a jó szót – talán, én. Ah, felejtsd el, el kell menned. Nem mindennap van ilyen alkalom és még sok pénzt is kereshetsz! – nem is igazán kellene társaságom neki, teljesen meg van egyedül, de mégis megszólalok, mikor közelebb jön, s belém karol, hogy ne essen össze.
-Darlene, mennyit ittál? – állítom meg, s próbálom magamra vonni figyelmét.
-Csak egy nagyon-nagyon aprókát. – mutatja kezével is, s közben csücsörít, mintha egy kisgyermekhez beszélne. Hihetetlen, hogy képes egy múzeumban becsiccsentenie. Az a legnagyobb szerencsénk, hogy idő előtt eljöttünk, különben nem hiszem, hogy megúsztuk volna műsor nélkül.
-Gyere, haza megyünk. – fogom meg kezét, míg ő vállamra hajtja fejét.

Lehunyom szemem az emlékre. Telhetett volna jobban is az estém, helyette az iszákos fejét pátyolgattam. Persze, nem mondom, hogy azért tettem, mert kötelességemnek éreztem, hanem mert Ő a barátnőm. Megtette volna Ő is értem.
Lassabb zene következik, s gyorsabban futok. Eddig követtem, hogy merre megyek, nem áll fent a veszély, hogy eltévedek.

-Ade, nagyon szeretlek! – motyogja nyakamba, míg én mellette fekszem az ágyában. Igen, szomorú részegség. Egyik legrosszabb pillanat. Együtt érzőn simogatom hátát, míg ő nem tartja vissza szipogását. –Látni fogom még valaha is? – lendül meg keze, s eltávolodik tőlem, így leverve az éjjeliszekrényéről a lámpáját. Szemet hunyok a felett, hogy mekkora kárt is okozott is most ezzel, s rá koncentrálok. –Könyörgöm, egy nutellás üveggel fogok meghalni! – mutat az ágyon fekvő üres üvegre, amin belül nevetek, hiszen mindenki tudja, hogy nem így lesz.
-Felejtsd el azt a seggfejt és lépj túl rajta, Darlene! – simogatom meg kezét, míg Ő magához szorít egy párnát.
-Beszél az, akinek már vagy két éve nem volt semmiféle kapcsolata egy férfival sem! – szinte ordít rám, s tudom; csak ingerlékeny.
-Nem jött velem szemben olyan személy, akire szükségem lett volna akkor vagy most, s én nem indulok a keresésére. Megtalál, ha Ő is szeretetre vágyik, akár ki is legyen az. – mosolyodok el, míg Darlene könnyeit törölgeti, s mondandóm végén megforgatja szemét.
-Süket duma. Mivan, nem tengnek túl benned a hormonok sem?! – kérdez rá Darlenesen-finoman, arra, hogy még lefeküdni se feküdtem le az óta.
-Pihenj inkább, s ne erről beszélgessünk. Valakinek holnap nagy napja lesz, s sajnos nem te vagy az. – húzom el játékosan szám, míg Ő is elmosolyodik, s bólint egyet. Betakarom mostanra már fáradt testét, s egy puszit nyomok homlokára, míg Darlene lehunyja szemét.
-Szorítok, hogy ne süljön el semmi se balul! – motyogja, s egy mosoly játszik ajkán.
-Kösz. – nevetek fel halkan, majd kifele lépkedve még utánam szól.
-Jó éjt, Ade! – csak lágyan elmosolyodom, s viszonzom.
-Jó éjt, Darlene! – becsukom ajtaját és egy mélyet sóhajtok. Csak röpke négy órába telt elaltatni és rendbe hozni őt.

Felemészti Darlenet a már rég véget ért kapcsolata, de komolyan szerette Őt. Bár a srác – szerintem – csak az alakot és a lehetőséget látta benne, ami elszomorító. Darlene nem ezt érdemelné, gyönyörű, tiszta lelkű lány, aki egy hasonló természetű fiút érdemelne.
Kifulladva állok meg, s támaszkodom térdeimre. Kapkodó levegővételeimet próbálom kiegyenlíteni, s megnyugtatni sebesen dobogó szívemet. Mellettem már viharoznak el az emberek, s mintha egy szellem lennék, itt senki se jön oda hozzám, hogy minden rendben-e velem. Mély levegőt véve egyenesedek ki, s egy padot keresek tekintetemmel.
Leülve kiveszem fülemből a fülhallgatót, s megcsapja LA városmoraja.
Picit gyönyörködve határozom el magam egy jó kávéhoz, így nem húzva az időt keresek egy kávézót.

-Adelin-
-HOL VAGY? – Darlene most-keltem-hangja kiabál a telefonomban, amire picit távol emelem fülemtől.
-Egy kávézóban ülök, s épp várom, hogy kihozzák a reggeli kávém. – motyogom, s közben meg is hozta a srác, így eltátogva egy „Köszönöm!”-öt hálálom meg gyorsaságát.
-Most hívott a Tudodki, s beszélni szeretne velem! – ujjong, míg én fájdalmasan felsóhajtok. Nem szabadna beszélnie vele, csak megint, még jobban összetörne.
-Dar-
-NEM, ADELINE! Ne is kezd el, mert nem hat meg. Erre várok már mióta és JÉZUSOM, végre felhívott! – vág szavamba, tudja, mit akarok mondani. Nem, nem ismerem az alakot, de azt hiszem most lesz részem egy találkozásban vele.
-Haza megyek és megbeszéljük. – rendezem le ennyivel, hiszen tudom, hogy így nem sikerülne semmiről se meggyőznöm. Ezzel kinyomom telefonom, s belekortyolok kávémba. Jobb picit éberebbnek lenni tőle, de ennyi a különlegessége. Undorító az íze, vagy tíz kanál cukorral se lehet elvenni, még ha tejszínhab van rajta se. Rühellem, de ez kell ahhoz, hogy ép legyen gondolkodásom és felébredjek a zamatos, kába mámoromból.
Elhagyva helyem, s kifizetve kávém indulok haza, hogy Lükémmel megbeszéljem a történteket. Addig nem is nyugodna. Vissza fele is futok, majd egy újságos standnál lelassítok, hogy vegyek időelütésnek egyet.
Kozmetika-tini-modell-barkács újságok sora, mikor megpillantok egy ismerős alakot egy hír újságban.
Karizmatikus arca egyszerűen megfog, míg smaragd tekintete megtart, s megjelenése nem enged el. Bevillan a kép, ahol lekezelően beszél velem, s a testi szépsége azonnal el is veszti értékét, s már csak a bunkó, szégyenérzetétől mentes embert látom, ahogy újra ránézek a képre. Megveszem az újságot, hátha megtudhatok így többet róla, de a képet elfordítom, hogy senki se lássa.

-ADELINE NEM ÉRTED! – vágom mérgesen az újságot az asztalra. Hihetetlen makacs egy személy Darlene, s most ezt újra bebizonyítja nekem.
-Darlene, értem. Felhívott, hogy találkozzatok, megdug, majd közli veled, hogy csak ennyire kellettél! – nagyon nyers vagyok és bántó, de nem akarom, hogy sérüljön.
-Nem érdekelsz! – motyogja ingerülten, s ledobja magát a fotelba, ami az asztal mellett van. Levetem sportcipőmet, míg Darlene egy gúnyos nevetést ad ki. Ránézek, s az újságot fogja a kezében, amit vettem. – Megfogott? – nevet fel, míg én kiveszem kezéből, s újra lecsapom az asztalra, de most a képpel lefele.
-Információszerzésképpen vettem. – mormolom megbántva, míg bemegyek szobámba, s ő is követ.
-És? Mit tudtál meg róla, azon kívül, amit tapasztaltál? – csipegeti a témát, míg én órámra tekintek, s ledöbbenve tapasztalom, hogy van kerek két órám, hogy elkészüljek, és oda érjek időben.
-Sajnos még semmit, mivel nem volt időm még belenézni és nem is lesz, úgy érzem. – Darlene is az órára néz, s azonnal felpattan, és bőröndöm felé indul.
-Segítek kiválasztani, mit húz fel! – legalább ennyivel megúsztam. Igaz, hamar témát váltottunk az Ő szerelmi életéről az én felvételimre, de még lesz időnk megbeszélni.

Pontosan másfél óra múlva mondhatom ki azt, hogy; -Végre, hogy elkészültem! – sóhajtok, s szemem lehunyásánál nem merek többet tenni, bár igazából levágnám magam az ágyra vagy fotelba, vagy ami épp a közelembe esik, s aludnék egyet, de ez lehetetlen most.
-Nekem mondod? Mondjuk én élveztem. – mosolyog elégedetten, míg felmér. Egy fekete szoknya van rajtam, válltól lefele csipke a kezem háromnegyedéig, míg egyáltalán nem fodros a szoknya, inkább hasonlítanám a stílusát egy ceruzaszoknyáéhoz. Nem nagy a dekoltázsa, viszont Darlene rám tuszkolta, hogy ehhez a ruhához ne húzzak melltartót. Nem látszik, de bennem van a tudat, hogy én tudom, hogy nincs rajtam, és ha valaki észreveszi, szörnyen kellemetlen lesz. Egy Christian Louboutin Pigalle magas sarkú van rajtam, ami kiemeli lábam kecses vonalát, s magasabb is vagyok a megszokottnál. S ez a magas sarkú el is nyerte a tetszésemet már az első pillanattól kezdve, így nincs problémám vele. Táskának csak egy sima vállra akasztható, bőr táskát adott, míg számra kent vörös rúzshoz egy nem kitűnő sminket helyezett fel szememre. Hajam egy középen elválasztott kontyba fogta, s lefújta hajlakkal, hogy ez meg is tartson.

Órámra tekintek, van bő negyed órám, hogy épségben oda érjek. Felkapva egy elegáns szövetkabátot, még egyszer az egész alakos előszobai tükörbe nézek.
-Gyönyörű vagy, na de menj és vágd földhöz külsőddel és csodás intelligenciáddal ezt a pöcst. – lökdös ki Darlene az ajtón, majd vigyázva sminkemre nyom egy puszit arcomra, s rám csukja azt. 

Metróval utazni talán nem éppen a legjobb ötlet volt. Zsúfolt, büdös van, s alig kapsz levegőt.
-Elnézést, szabad itt maga mellett a hely? – tekint le rám egy idős hölgy.
-Természetesen! – felállok, hogy jobban elférjen.
-Oh, nem kell felállnia!-
-Hagyja, úgyis pillanatok kérdése és leszállok. További szép napot! – mosolygok rá melegen, míg ő ezt viszonozza, s megáll a metró.

Fújtatva kapkodom lábam, s szidom Darlenet, hogy rábeszélt erre a magas sarkúra. 2 PERC. Ordibál a bensőm, s már lemondtam arról, hogy pontos leszek. Berontva a nagy üvegajtón, amin természetesen nagybetűkkel rá van írva, hogy „Styles Holdings Inc.” próbálom megigazítani hajam, s úgy tűnni, hogy nem úgy rohantam, hogy ne késsek el. A bejáratnál egyből egy nő fogad, aki egy pult mögött ül, s telefonon beszél valakihez, míg rám tekint. Szőke haja kontyba összefogva, s műkörmével a telefon zsinórját tekergeti. Határozottan lépkedek oda, s krákogok. A fölötte lévő órára tekintek, s egy percem van.
-Jó napot! Miben segíthetek? – teszi le a telefont, s szenteli rám figyelmét. Hangjával furcsán hangsúlyoz, az a direkt kedves hangú hangsúlyozás.
-Adeline Brooks vagyok és Mr. Styles felvételiére jöttem. – nyújtom neki a kiküldött papírt, ami ezt tanusítja.
-Második emelet, majd elmegy egyenesen és elfordulva balra találja meg az irodát. Majd szólítják. – úgy mondja, mintha ezt a szöveget betanulta volna. Bólintok, s elindulok a lift fele. Minden ismeretlen és égetnek a rám irányuló tekintetek.
Ahogy felérek a második emeletre, halk suttogást hallok. Összevont szemöldökkel megyek a megadott irányba, majd elmémben eltátottam szám, mennyien ott ülnek. Mind hasonlít; műköröm, eltúlzott smink mennyiség, kibuggyanó mellek. Megforgatva szemem ülök le egy székre, s várok soromra.
Hogy elüssem az időt, előveszem táskámból az újságot, s elkezdem olvasni a róla szóló cikket. 

Harold Styles:Amit még nem tudtál róla!
  Középső neve:Edward
(Ezt csak a megkülönböztetés jeleként kapta, mivel édesapja is szintén ezt a nevet viseli.)

Saját céget vezet, minek nevét mindenki ismeri: Styles Holdigns Inc.
(Híres divat cég, mely ruhák tervezésével, gyártásával foglalkozik. Világban az egyik leghíresebb cég, vagy milliók ezeket a ruhákat viselik. Modellek, hírességek, hétköznapi emberek.)

Két testvére: Jone Styles és Jen Styles
(Ikrek, s hihetetlen külsejükkel Jen, modell, míg Jone, szintén viszi a cégvezetés szakmáját.)

Párkapcsolata:

-Miss Brooks! – szakít félbe egy hang, míg én felkapom tekintetem, s szintén egy platina szőke hajú, kosztümben, s hihetetlen hosszú lábú lány látványa néz vissza rám. Összecsukom az újságot, míg gyorsan bedobom táskámba, hogy ne vegyék észre, bár ha eddig nem vették észre, a hatalmas képét, akkor most biztos.
Biztosan lépek a titkárnő fele, míg tekintetem a kezében pihenő mappára csúszik, amin az én nevem pihen.
Ahogy belépek tekintetem a göndör fürtű emberre siklik a nőről, s megáll bennem az ütő, ahogy Ő egy halvány mosolyra húzza száját, mert felismert.
-Less, hozna nekem egy csésze kávét? – az ajtóban álló szőke nő bólint, majd azonnal ki is lép. Nyelek egyet, majd próbálom fent tartani határozottságom. Leülök az asztalával szemben elhelyezkedő székbe, míg leveszem szövetkabátom, majd rá tekintek.
-Mr. Styles! – mondom köszönésképpen, míg Ő eltünteti azt a halvány mosolyt is, s komolyan pillantva rám, húzza ki magát.
-Miss Brooks!

________________________________________________________________________

Sziasztok!
Köszönöm a kilenc feliratkozót és a pipákat(:
Véleményeteket, sajnos még mindig nem olvashattam, így nem tudom, hogy a történet milyen.
Örülnék, ha legalább véleményt írnátok vagy valami

Noraxoxo

8 megjegyzés :

  1. Kicsit lemaradtam a történet olvasásával, de most bepótoltam.:D Nagyon tetszik az egész, alig várom a következő részt!*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, igyekszem vele(:
      Noraxoxo

      Törlés
  2. Uuuu nagyon imádom*-*! És ennél jobban várom a következő részt! Esküszöm híres írónő lehetne belőled! Az ahogyan írsz PER-FECT! ÉS amit írsz....na jó leállok,de még annyit:csak így tovább ;). xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon aranyos vagy és bárcsak írónő lehetnék:DD szép kis álom.
      Köszönöm szépen és remélem nem csalódsz!(:
      Noraxoxo

      Törlés
  3. Szió!
    Végre el tudtam olvasni, és nem tudom, mi a francért nem küldte el tegnap a megjegyzést, de lényegtelen. Imásom, egyik kedvencem, de ezt már ezerszer elmondtam. Azt az időszakot várom már, mikor komolyabb kapcsolatba kerülnek, és úúúú.....tippem sincs, mi fog ebből kisülni. Remélem a következő rész teljes egészében Harry-é lesz :)
    IMÁDOM és TÉGED IS!!! <3
    Xx Domi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, Domi <3
      Alig várom, hogy olvassam a reakciódat akkor:D
      Love, Nora

      Törlés
  4. Szia :)
    Szerintem nem kellene aggódnod az miatt, hogy nem igen kapsz véleményeket. A történet szinte még be sem indult, és a vélemények nem egy mondat után alakultnak ki. Szerintem egyszerűen még mindenki csak arra vár, hogy történjen valami.
    Nem értek túlzottan ahhoz, hogy valamit véleménnyezek, mert nem szeretek kritikázni és én mindenben inkább csak a jóra koncentrálok. De azért elmondandánám a véleményem.
    Szeretem azt, hogy nagy szókincsel rendelkezel, hogy nem írsz bele lüke szavakat: Jah, Aha, Szióka, Naci... mert az egy dolog, hogy ezeket szinte mindenki használja a mindennapi életben, de én különösen allergiás vagyok arra, ha valaki ilyet leír. Örülök, hogy nem találtam benne helyesírási hibát, elírást (mert nekem borzalmas helyesírásom van, de van néhány blog, ami teli van ilyenekkel), hogy a vessző és a pont után van "space", amik alap dolgok, de sokan nem figyelnek erre, ami puszta trehányság. A desing számomra tökéletesen megfelel, olyan figyelem felkeltő, de mégis olyan "elvont", a betűméret pedig szintén megfelel, nem túl nagy, mint néhány blognál, ami alapból elveszi a kedvem az olvasástól.
    Öszintén, nekem tetszik a blogod, a történeted, csak várj egy kicsit amíg mindenkinek kialakul a véleménye, hisz szinte el sem kezdődött még a valódi történet. Végezz továbbra is szorgalmas munkát, és ha én nem is kommentelek, attól még olvasni fogom és egy tetszik gombot biztos nyomok.
    Fanni xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a hosszú és pozitív véleményed!
      És a kommentekre visszatérve én csak egy apró támogatást várok, de természetes, hogy nem alakul ki így egyből az ember véleménye egy történetről az elején.
      Igyekszem, és remélem nem csalódsz!(:
      Noraxoxo

      Törlés