2015. október 4., vasárnap

27.Fejezet

                 Mikor szemeimet kinyitom, elátkozom magam. Vagy ezredére is. Styles ágyában fekszem, Styles szobájában, s Styles kinyúlt pólója van rajtam. Minden hozzáköt. Lassan megfordulok, így az ágy másik oldalát meg tudom nézni, ami üres. Hál’ Isten!
Mozgolódást és halk beszédet hallok kintről. Felkelek, s valami ruha után keresek, amit magamra tudok húzni, hogy az itt dolgozó embereknek ne mutassak többet, a kelleténél. A fürdőben találok is egy fehér köntöst. A tükör előtt magamat nézem egy ideig, s elszomorít a látvány. Teljesen meggyötört arcomon, már nem felfele mozdulnak a ráncok, mint mikor boldog vagyok, hanem lefele. Kezembe veszem az Ő fésűjét, s megfésülöm kócos hajam. Majd megmosom arcom, de ez előtt egy gumival összefogom tincseimet. Fogat is mosnék, de fogkefém nem tartózkodik a közelben, így azt későbbre hagyom.
Kinyitva a fürdőajtót, megkötöm a köntöst, s zsebébe teszem kezem, ahogy a háló ajtaját is kinyitom. Rengeteg doboz sorakozik a folyosón. Némelyik nyitva van, s az én dolgaim kikandikálnak belőle. Megdöbbenek, hogy meg se várt azzal, hogy ÉN pakoljak össze és ÉN hozzam el a dolgaim.
Lerohanok a lépcsőn, s egyből megkapom két házvezetőnő figyelmét is.
-Miss Brooks, Mr Styles kint van. Épp a költöztetőnek fizet. – mosolyog rám kedvesen, s informál az egyik. Csak kapkodva bólintok és kisietek. Kinyitva a bejárati ajtót megtorpanok. Styles épp jön fel a lépcsőn, s a költöztető halad ki kocsijával.
-Miért? – csak ennyit tudok mondani, ahogy a kocsi után becsukódó kaput nézem.
-Jó reggelt neked is, Deline! – mondja picit idegesen, s megáll velem szemben.
-Nem tudtam Darlene-től se elbúcsúzni! – hangom hisztérikus, amire Styles összevonja idegesen szemöldökét.
-Lesz még rá alkalmad. – motyogja, s elhalad mellettem. Arcomon végig folyik bánatom könnycseppje, de azonnal letörlöm.
Szörnyen erős lány vagy, Eline! Nem szabad butaságok miatt sírdogálni és elképzelni, hogy világvége van.
Édesanyám szavai ismétlődnek bennem, s halványan bólintok megerősítésképpen. Majd a kert fele tekintek, ahol a kantárnadrágos fiú engem figyel, s arcán az érzések leolvashatatlanok. Inkább csak a ledöbbentséget lehet látni. Elkapom tekintetem és beviharzok a házba, s becsukom magam után az ajtót.
Besétálok a nappaliba, ahol szintén az ÉN dolgaim vannak. Mind egy-egy dobozban.
-Deline, gyere reggelizni! – szól mögülem a rekedtes hang. Csak bólintok, s megfordulva megyek az asztalhoz.
Semmi étvágyam nincs, így csak piszkálom az ételt, míg velem szemben a Göndörigazgató már a harmadát megette.
-Reggeli után jönnek Berendezők, akik megcsinálják a szobánkat, illetve kibővítik. Addig a cuccaid itt maradnak, de majd ha kész, akkor még a nap folyamán jönnek Desingerek, akik bepakolnak, s a többi. – ismerteti velem a tervet, míg összekulcsolt kezén támasztja fejét, s engem figyel, ahogy az ételt turkálom. Csak bólintok, hogy megértettem, majd leteszem villám, s hátra dőlök a székben. – Nem ettél semmit. – hangja érzelemmentes, de tudom, hogy haragját nyomja el ezzel.
-Nincs étvágyam. – motyogom, majd felállok, s felmegyek a szobába.
-Deline! – kiabál utánam, de úgy teszek, mintha nem is hallanám. – Igen, köszönjük szépen, Theresa! – hallom Styles hálálkodó hangját, majd mögöttem trappolást. Leülök az ágy szélére, s várom ennek a következményét. Becsapódik az ajtó, majd egy hangosat fújtat. –Kurvára nem mehetsz csak így el! Megértetted? – három méter van köztünk, s úgy ordibálja szavait, de én mégis lehunyom szemem. Majd mikor nem reagálok, közelebb jön. –AZT KÉRDEZTEM, MEGÉRTETTED? – bólintok, amire felállít, s magával szembe fordít. –Nyisd ki a szemed! – hangja halkabb, de az indulat még mindig benne van. Teszem, amit mond. Arca vörös, pupillái tágak, míg mélyeket lélegez. Szemembe néz. Mintha ott keresné a nyugalmat.
Zavartan lehunyja szemét, majd elenged, s a fürdőbe megy. Magára zárja az ajtót, majd pár perc múlva a zuhanyt lehet hallani.
Kifújom a bent tartott levegőt, s visszaülök az ágyra. Szemem könnybe lábad, de egy mély levegővel el is nyomom őket.
Míg a Berendezők a szobát alakítják át, addig én a kanapén összekuporodva ülök, s olvasok. Csak lekaptam egy könyvet, ami a kezembe akadt. Hogy ne keljen újra konfliktusba kerülnöm Styles-szal.
-Szegény Mr Styles! Most halt meg az Édesanyja, erre ez a kis Fruska itt csinálja neki a problémákat.
Lélegzetem elakad, mikor meghallom a konyhából ezt. S az olvasással felhagyva, hallgatózom tovább.
-Ha én lennék Mr Styles jegyese, biztos lehetne benne, hogy MINDENBEN maximálisan támogatnám.
-Naiv, naiv kislány vagy! Mr Styles nem egy cselédet fog magának összeszedni. Nézd meg a Kisasszonyt! Ott dolgozik Mr Styles-nak, pénzügyi szakértő, s többet keres, mint mi összesen.
Az utolsó nő hangja savanyú a mondata végére, s hirtelen kezdem rosszul érezni magam. A „Mr Styles jegyese” kifejezésnél megállt a lélegzetem, hiszen még jegyben se járunk!
Belegondolva, ebbe is belekényszeríthet, és én nem tehetek ez ellen semmit. Csak beleegyezni tudok.
Felállok, s ott hagyva a könyvet, megyek fel a lépcsőn, amire a hangos susmorgás abba marad. Benézek a hálóba, ahol a berendezők dolgoznak, majd a folyosón lévő fürdőbe, ahol szintén nem tartózkodik Styles. Így már csak egy szoba maradt, a műterme.
-Harry! – hangom halk, s energia nélküli. De pár perc után az ajtó nyitódik, s kilép egy melegítőnadrágos, laza, fehérpólós Styles, akinek haja picit festékes, s szanaszét áll.
-Nem igazán érek rá! – morran rám. De mikor arcomra néz, egyből felteszi a kérdését: -Valami baj van? – közelebb jön, s becsukja maga mögött az ajtót. Alsóajkam beszívom, mikor ismét a sírás kerülget. Kezét derekamra simítja, s arcomat fürkészve várja, hogy kibökjem.
-Nem-nem gondoltad át EZT! – mutatok magamra. Halkan szipogok, s kerülöm tekintetét.
-Deline, - államat megfogva vezeti tekintetem övébe. – a lehető legjobban és legtöbbször átgondoltam. – hangja halk, s ismét kezd kialakulni az a burok, s visszatérni a régi Styles.
-Nem! NEM! – már könnyeim potyognak, s átkozom magam, hogy könnycsatornáim sose fogynak ki. –Nem vagyok jó neked! Nem-nem én vagyok az, akire neked szükséged van! – összehúzza szemöldökét, s arca megváltozik.
-Nem érdekel, Adeline! Honnan a picsából tudod is te azt, hogy nekem mire van szükségem? – hangja megemelkedik, s elengedi derekamat. Szememet levezetem róla az egyik sarokba. –Most, ezt verd ki a fejedből, s menj vissza a dolgodra! – csapja be maga után a műterme ajtaját, engem ott hagyva egyedül.
Lesétálok a lépcsőn, s ismét hallom a susmorgást.
-Csak csalódást okoz neki ez a lány. Kíváncsi leszek, majd mikor magához akarja azt a Fruskát kötni, vagy családot akar tőle, mekkora fájdalmat fog neki okozni.
-Minden rajtunk fog csattani!
Könnyeim szaporábban bújnak elő, s zokogásomat visszafojtva megyek ki a friss levegőre. Keresek hátul egy eldugottabb helyet, s hangos zokogásban török ki. Két rózsabokor takar el, s az előtte lévő hintaágy.
Tudom, hogy csalódást fogok neki okozni, ahogy Ő is csalódást okoz, vagy okozott nekem. Nem az vagyok, akire neki szüksége van, s Ő ezt nem tudja elviselni.
-Miss? – szól egy magasabb hang, mint Styles-é. Megtörlöm szemem, de orrom szörnyen folyik. Majd benyújt egy papír zsebkendőt, amit elfogadok, s kifújom az orrom. –Minden-minden rendben, Miss? – hangja bizonytalan.
-Igen, persze! – válaszolok, bár idióta ez a helyzet. Két rózsabokor, s egy hintaágy mögött rejtőzködöm, s a lelkemet is kisírom.
-Hát, minden esetre el kéne hagynia rejtekhelyét. Mr Styles keresni fogja. – csak igazat adtam az ismeretlennek, majd kimásztam a bokrok közül. Pár véres csík húzódott rajtam. Inkább kezemen, amit a papír zsebkendőm azzal a felével letöröltem, ami tiszta volt.
A kantárnadrágos fiú állt előttem, aki így közelről már nem is annyira fiú, inkább férfi. Vörös haja kócosan állt fején, míg kék szeme engem fürkészett, s arca savanyú volt, ahogy látta könnyes arcom, s kisírt szemem. Kék kantárnadrágja előnytelen volt, de az alatta feszülő fehér pólója megmutatta kezén az izmait. Arcán nem volt szőrzet. Mint a baba popsi, olyan puhának nézett ki.
-Deline! – kiabál az ismerős mély hang, s szememet lehunyom. Kezemre tekintek, ami vörös a vértől, szemem kisírt, s arcom nedves a könnyektől. A kantárnadrágos fiú zavartan néz rám, s bátran néz szembe Styles hatalmas dühével, ami felénk közelít. –Deline – hangja nyugodtabb, de mikor felé fordulok arca aggodalmas lesz.
-Ben! Mi történt? – kiabál a kantáros fiúra, akinek egy arcizma se mozdul meg.
-Beesett a rózsabokorba, ami megsebesítette a karját, s én segítettem neki kijönni onnan, Uram. – olyan hihetőséggel mondja, hogy ezt a történetet én is elhiszem neki. Styles kezemre tekint, majd arcomra, s mellkasához von. Újra potyognak könnyeim, ahogy meghallom, hogy szíve hevesen ver. –Nincs komolyabb baja. – mondja még rám nézve Ben.
-Köszönöm segítséged, Ben! – motyogja Styles, majd fejemre nyom egy csókot, ahogy észreveszi, hogy testem rázkódik a sírástól.
-Nem tesz semmit, Mr Styles! – Ben-nek szörnyen hálás vagyok, hogy nem az igazságot mondta, mert abból egyikünk se került volna ki jól. Styles bevisz a házba, majd a felső emeltre a külön fürdőbe, s lekezeli a sebeimet. Arcán nincs semmi érzelem, csak a komor tekintet.

-Legközelebb jobban vigyázz! – morogja, majd feláll, hogy elpakolja az elsősegély ládát. Felállok, s kifele indulok, mikor csuklóm után nyúl, s teljesen becsukja az ajtót. Szívem hevesebben kezd verni, s elfog a félelem. Kezeit derekamra simítja, majd fülem mögé tűr egy tincset, mely copfomból csúszott ki. Érdes keze végig simít arcomon, s megáll ott. Hüvelykujjával végigsimít számon, államon, s almácskámon is. Cserepes alsó ajkamba akasztja ujját, míg én tekintetét figyelem. Elbűvöltséggel van tele. Majd közelebb hajol, s egy lágy csókot nyom alsóajkamra és eltávolodik. Csókja olyan finom volt, hogy ajkam többért kiált, ami nem helyes. Már nedves ajkamon simít végig, s elégedetten néz szemembe. Homlokomra nyomva egy csókot, eltávolodik, s kinyitja az ajtót. 

2 megjegyzés :

  1. Oké,hogy Harry-nek az anyja meghalt. Igen meglehetne érteni és meg is értem azt hogy olyan idegbeteg na de azt,hogy így bánik Adeline-nal. na azt már nem. És amúgy is az alkalmazottak miért ütik bele az orrukat ebbe? nem is tudják,hogy mii megy végbe kettöjük között. ez nagyon felidegesített...
    a prológusnál múlt időben beszél Harry-ről ezért muszáj feltennem a kérdést már most,hogy megtudjam... Harry megfog halni ??
    tudom hogy nem fogsz rá egyenes választ adni de attól még muszáj volt megkérdeznem.remélem,hogy nem úgy lesz vége. remélem,hogy Adeline kifogja húzni ebből a mély gödörből
    Remek rész lett. imádom.

    VálaszTörlés
  2. 1 kérdésem van és 1 kérésem!:)
    MI TÖRTÉNT HARRYVEL?????
    Nagyon siess a kovivel!!:)♡

    VálaszTörlés